Recruiter Marcello Cardinale over MediReva:

“MediReva streeft ernaar een uitstekende werkgever te zijn. Een werkomgeving waarin iedereen zich ‘happy’ en gerespecteerd voelt, een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dan ook bij MediReva een zeer belangrijk vertrekpunt. Medewerkers worden gestimuleerd en gemotiveerd in persoonlijke ontwikkeling. Van doorgroeimogelijkheden, tot opleidingen en (vakinhoudelijke) trainingsmogelijkheden. MediReva is er voor je, elke dag opnieuw.”

Scroll omlaag en ontdek meer over deze werkgever. Flexibility Limburg neemt je graag mee in dit mooie bedrijf.

Dit is MediReva

“In MediReva’s aanpak staat de mens centraal, niet de aandoening.”

Het bedrijf streeft ernaar om mensen met een zorgbehoefte te stimuleren om gezondheid breder te zien dan enkel hun aandoening. In MediReva’s aanpak staat de mens centraal, niet de aandoening. Het bedrijf heeft hierbij als doel om hulpmiddelen, verzorgingsmaterialen en de bijbehorende zorg op een kwalitatief hoog niveau te bieden en houden, tegen betaalbare prijzen.

“Elke dag brengt MediReva de zorg naar een hoger niveau.”

Familiebedrijf MediReva uit Limburg bestaat al sinds 1979 en is uitgegroeid tot een grote speler op het gebied van hulpmiddelenzorg. Elke dag brengt het bedrijf de zorg naar een hoger niveau. Het is een ambitieus en vooruitstrevend bedrijf waar de medewerkers centraal staan. Want alleen met goede mensen kan MediReva elke dag zorg van topkwaliteit (blijven) bieden.

Persoonlijke aandacht en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel

Dynamisch, no-nonsense en uiterst (klant)vriendelijk, dat zijn termen die de cultuur van MediReva goed omschrijven.

Bij MediReva is geen dag hetzelfde.

Respect voor elkaar en openheid naar elkaar zijn belangrijke waarden

Commitment, loyaliteit en positieve energie omschrijven het DNA dat met MediReva matcht

Medewerker Klantenservice

Als organisatie binnen de zorg wil je altijd optimaal bereikbaar zijn voor klanten en optimale klantgerichtheid bieden. Op dit moment zijn we op zoek naar enthousiaste klantenservice medewerkers die samen met MediReva het verschil willen en kunnen maken. Geef jij de best mogelijke invulling van ‘MediReva’s recept’ voor klantenservice: vriendelijkheid, behulpzaamheid, productkennis, een goede mentaliteit en dito sfeer?

Zo voelt jouw dag bij de afdeling klantenservice
Met een enthousiast en deskundig team van ruim 30 klantenservicemedewerkers behandelt MediReva dagelijks gemiddeld meer dan 2.500 telefoontjes en zorgen jullie dat de juiste hulpmiddelen besteld worden. De afdeling klantenservice vormt het eerstelijns contact voor klanten. De afdeling is onderverdeeld in diverse sub(taak)groepen om specifieke vragen van klanten, maar ook zorgprofessionals goed te kunnen beantwoorden. Je wordt daarvoor zorginhoudelijk getraind. Als klantenservicemedewerkers bij MediReva blink je uit in klantgerichtheid. In veel gevallen weet je direct wat klanten nodig hebben. Als diepgaandere zorgexpertise gewenst is, word je bijgestaan door binnendienstverpleegkundigen.

solliciteer nu

Enthousiast geworden?

Dat snappen we wel, want MediReva is oprecht een geweldige werkgever. Ga je hier aan de slag, dan ontvang je alles wat jouw zakelijk hartje begeert. Goede arbeidsvoorwaarden, betekenisvol werk, en een prettige cultuur en waarden. Happiness at work staat centraal. Bijna te mooi om waar te zijn lijkt het. Maar wij kunnen je verzekeren, zo is het daadwerkelijk. Wil jij aan de slag gaan als klantenservicemedewerker bij MediReva in Maastricht? Solliciteer dan direct!

Op 25 mei start een nieuwe training waarin je wordt opgeleid tot medewerker klantenservice bij MediReva Medische Hulpmiddelen. De drie weken durende basistraining (35 uur p/w) vindt geheel volgens de RIVM richtlijnen plaats op het kantoor in Maastricht.

Meer weten over MediReva?

Werken bij MediReva
Upload jouw curriculum vitae (cv) hier:
Maximale uploadgrootte: 33.55MB
Privacy *

Leave a Reply