Skip to main content

Flexibility Limburg gaat verhuizen! Vanaf 1 november zijn we gevestigd aan de Australiëlaan 21 op Maastricht Airport. Eigenaar Paul Bergs legt uit waarom hij op zoek is gegaan naar een nieuw onderkomen en waarom de keuze is gevallen op Australiëlaan 21. 

Waarom gaat Flexibility Limburg verhuizen?

Paul Bergs: “Ten eerste heeft Flexibility Limburg zich de afgelopen jaren stevig ontwikkeld en de ruimte waarin we ons werk doen moet dat ook uitstralen. We bestaan in 2022 precies 10 jaar en nu maken we keuzes om de komende 10 jaar succesvol te zijn. Ik wil graag een bedrijfsruimte die qua look en feel die groeiambities voor de komende jaren onderstreept. En daarnaast hebben we gewoon meer ruimte nodig! Het gaat heel goed met het bedrijf en dat betekent dat het aantal medewerkers ook groeit. Er zijn dit jaar inmiddels al 3 nieuwe mensen begonnen. Als we straks allemaal weer op kantoor mogen werken, wordt het wel heel krap in ons huidige onderkomen. Kortom, het is de hoogste tijd voor een nieuwe vestiging.”

Wordt die behoefte aan extra ruimte niet ondervangen door permanent meer thuiswerken? 

“We blijven zeker gedeeltelijk thuiswerken. Dat heeft de afgelopen 18 maanden prima gefunctioneerd en mijn mensen vinden die flexibiliteit prettig, dus dat is een blijvend onderdeel van de arbeidsvoorwaarden geworden. Tegelijk wil ik dat als men allemaal naar kantoor komt of we een gezamenlijke meeting hebben dat iedereen op een prettige manier zijn of haar werk kan doen in een moderne werkomgeving. Daarbij denk ik dat we de komende tijd blijven groeien, dus uitbreiding is zelfs in combinatie thuiswerken noodzakelijk.”

Waarom is er gekozen voor de Australiëlaan op Maastricht-Airport?

“We zitten al jaren op Maastricht-Airport. Het is bedrijventerrein dat centraal in Zuid-Limburg ligt en daardoor fungeert als de perfecte uitvalsbasis. Ik wilde dus graag hier een nieuwe ruimte vinden en blij dat het gelukt is. Dat we nu zichtbaar worden voor het verkeer op de A2 beschouw ik als een geweldige bonus.”

Wat zijn de plannen met de nieuwe vestiging?

“Het moet allereerst een prettige en moderne werkplek bieden voor onze mensen. In het ontwerp is verder een ruime vergaderruimte opgenomen. Niet alleen voor onze eigen overleggen, maar ook om met opdrachtgevers te spreken. We gaan er ook seminars en trainingen voor kandidaten en werkende flexkrachten organiseren. Daarnaast wordt een kantoor steeds meer een ontmoetingsplek, dus er komt ook informele ontvangstruimte. Mooi om een werkweek op vrijdag af te sluiten of een borrel te organiseren.”

Wanneer is de verhuizing afgerond?

“De komende periode wordt er hard gewerkt om de nieuwe indeling af te maken. Daarna gaan de meubels verhuizen en alles installeren. Per 1 november zijn we dan officieel verhuisd. Ik ben erg benieuwd wat iedereen er van gaat vinden. We gaan zeker een openingsborrel organiseren, dus kom dan gerust een kijkje nemen!”

KennisbankNieuws
19 augustus 2022

Veranderingen in het arbeidsrecht: wat verandert er voor jou?

Per 1 augustus 2022 veranderen er een aantal dingen in het arbeidsrecht. De nieuwe wet kun je zien als een soort aanvullende juridische bijsluiter op…